Moglo bi vas iznenaditi koliko je ljudi gledalo Eurosong

Foto: EPA

OVOGODIŠNJE natjecanje za pjesmu Eurovizije gledalo je oko 183 milijuna ljudi, objavili su u ponedjeljak organizatori iz Europske unije radiotelevizija (EBU).

Veliko finale održano 22. svibnja u Rotterdamu imalo je 40.5 posto udjela u gledanosti (share), što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019. 

U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj skupini od 15 do 24 godine share gledanost narasla na 52.8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine. 

Eurovizijski tjedan, koji uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50.6 milijuna gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019. 

"Oduševljeni smo time što se gledateljstvo vratilo Euroviziji u tako velikim brojevima i ponosni smo na to", kazao je izvršni producent Martin Osterdahl.

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4.3 milijuna ljudi, najviše u zadnjih 10 godina. 

U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5.4 milijuna ljudi, najviše od 2003., godine u kojoj je počelo bilježenje gledanosti. Udio u gledanosti bio je sjajnih 78.5 posto. 

No nitko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći share u odnosu na bilo koje tržište - iznenađujućih 99.9 posto. 

Jedanaestu godinu zaredom Njemačka je u apsolutnim brojevima imala najveći broj gledatelja, njih 7.8 milijuna. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.