Druga sezona HRT-ove serije za mlade Sram ostvarila je 142.5 milijuna pregleda na društvenim mrežama u razdoblju od 12. travnja do 1. srpnja 2025. godine, prema podacima produkcijske kuće CMG film koja je proizvela seriju za HRT. Riječ je o ukupnom broju pregleda na platformama YouTube, TikTok i Instagram. Pojedinačno, najviše pregleda zabilježeno je na TikToku (56.8 milijuna), zatim na Instagramu (53.3 milijuna) te na YouTubeu (32.3 milijuna).
U usporedbi s prvom sezonom ove serije o odrastanju, koja je adaptacija norveškog NRK formata, riječ je o povećanju od 101 posto. Prva sezona ostvarila je 71.1 milijun pregleda. Gledajući broj jedinstvenih posjetitelja (svaka osoba broji se jednom bez obzira koliko je puta posjetila stranicu), serija "Sram" je u navedenom razdoblju na YouTubeu imala 1.95 milijuna jedinstvenih posjetitelja.
Na YouTubeu seriju najviše prati dobna skupina od 18 do 24 godine (44 %). Druga najzastupljenija skupina su osobe između 25 i 34 godine (30 %). Zanimljivo je da je serija pobudila gotovo jednak interes među tinejdžerima (13-17 godina) s udjelom od 6.5 % i među generacijom srednje životne dobi (45-54 godine) s udjelom od 6.4 %. Seriju na ovoj platformi većinom prate žene koje čine 85 % publike, dok muškarci čine 15 %.
Na Instagramu je serija u istom razdoblju imala 2.4 milijuna jedinstvenih posjetitelja s ukupno 53.23 milijuna pregleda. Kao i na YouTubeu, i ovdje seriju najviše prati dobna skupina od 18 do 24 godine (45.6 %), a slijedi skupina od 25 do 34 godine (28 %). Na Instagramu je udio muškaraca nešto veći nego na YouTubeu – 25 % naspram 75 % žena.
@sram.hr SRAM S.02 EP.08 - Recap #sramhr @Nora @vitovdje @evaa_2008_ ♬ original sound - sramhr
Na TikToku je serija imala 6.9 milijuna angažirane publike – korisnika koji su poduzeli neku radnju nakon što su vidjeli sadržaj (lajkanje, komentiranje, dijeljenje, spremanje sadržaja ili praćenje profila). Ukupan broj pregleda na toj mreži iznosio je 56.89 milijuna.
Putem TikToka serija se najviše prati u Hrvatskoj (32.6 % posjetitelja), a slijede Srbija (22 %), Bosna i Hercegovina (11.7 %), Slovenija (nešto manje od 3 %) te Njemačka (2 %), što pokazuje da serija ima publiku i izvan Hrvatske.
Među neslužbenim profilima likova, najviše pratitelja ima Nora Klarić (Gita Haydar) – 100.000 na Instagramu i 71.000 na TikToku. Slijedi Roko Marić (Tin Lekić) s 48.000 na Instagramu i 31.000 na TikToku, a treća je Eva Šilović (Lucija Stanković) s 38.000 na Instagramu i 24.000 na TikToku.
@sram.hr @tra_tincicaaa @Nora ♬ original sound - sramhr
Glazba serije popularna je i na platformi Spotify, gdje kanal serije ima 16.413 pratitelja. Najpopularnije pjesme iz serije su Romantika, Lanterna, PopStar, Ganga i Rera te Klaviri. Glazba druge sezone imala je 430 % više preuzimanja na ovoj platformi u odnosu na prvu sezonu.
"Podaci pokazuju da je HRT ovom serijom dosegnuo mlađu publiku koja ju prati i komentira, kao i stariju publiku. Također je zanimljivo da serija ima gledatelje i izvan Hrvatske, što upućuje na relevantnost koncepta," izjavila je urednica serije Maja Fišter.