Sadržaj nastao u suradnji s: Kaufland Hrvatska
"Kad dolazi?", "Je li već unutra?". Pitanja su se nizala dok se stotinu djece s roditeljima tiskalo ispred Petog Kupea u Zagrebu. Gužva, baloni i mobiteli u zraku otkrivali su da je u grad stigao Dex Rock, youtuber kojeg obožavaju milijuni diljem regije.
Dejan Dražić, fanovima poznatiji kao Dex Rock, 25-godišnji je srpski youtuber i gejmer koji je karijeru započeo još kao 11-godišnjak.
Na kanalu najčešće objavljuje zabavne videozapise u kojima komentira igre poput Minecrafta i Robloxa. Uz njih i kreativnu montažu, pokazalo se da je to sadržaj koji djeca i tinejdžeri rado prate i kod njega. Dex Rock uglavnom snima i reakcije na trendove, komentira situacije kroz humor i prihvaća izazove koje mu daje publika. Trenutno ga prati 2,65 milijuna pratitelja na YouTubeu.
Posljednjih godina Dex Rock lansirao je i sokove, kolačiće i sladolede. Rock sokovi i kolačići stalno su dostupni u Kauflandu, dok se sladoled pojavljuje sezonski. A ovog ljeta upravo su ti proizvodi bili i ulaznica za veliko druženje s njim. Naime, roditelji i djeca tijekom ljeta do 12. kolovoza kupovali su Rock sokove, kolačiće (Rock Cups) i sladolede uz Kaufland Card, aktivirali kupon u Kaufland aplikaciji i ušli u veliku nagradnu igru.
Među desecima tisuća prijavljenih upravo je njih stotinu izvučeno za susret uživo s ovom regionalnom zvijezdom na Youtubeu.
"Jako sam uzbuđena! Nisam mogla vjerovati da mi se ovo događa", podijelila je 11-godišnja Mia Šiško iz Koprivnice trenutak kad je doznala da je jedna od stotinu odabranih. Majka Helena Šiško potvrdila je da je za Dex Rocka čula tek prije pola godine, ali ga svakodnevno čuje iz dječje sobe.
"Čujem ga i u kuhinji", rekla je kroz smijeh i nadodala da će češće posezati za Rock proizvodima na policama.
Voluminozni crveni i plavi baloni s logom Kauflanda unutar prostora Petog Kupea stajali su kao putokaz za sve nestrpljive roditelje i djecu koji su čekali svoj red.
Na terasi su se razmjestili visoki stolovi i štandovi s grickalicama i pićem. Kroz gužvu su se provlačila djeca u RockFam majicama i roditelji s mobitelima, već spremni za to da "opale" koju fotografiju. Atmosfera je bila nalik festivalu u nastanku, a kako su djeca ulazila na terasu, svatko je dobio Rock sok te naljepnicu u određenoj boji. To je ujedno bila i logika po kojoj su organizatori prozivali grupe za ulazak u dvoranu na dugoočekivani susret i fotografiranje.
"Probao sam sve od Dex Rocka, a najviše obožavam Rock Cups", potvrdio nam je dječak Franko Vondra, koji je došao iz 130 kilometara udaljenog Pakraca.
Uz taktove Baby Lasagne, viralnog TikTok hita APT i neslužbenog pobjednika Eurosonga, pjesme Espresso Macchiato, na nekoliko punktova animatori u crvenim majicama vodili su radionice i igre dok je za službeni dio programa bio zadužen Ivan Šarić.
Našle su se tu likovne radionice, a moglo se natjecati u dinamičnim igrama, poput prebacivanja plastične voćke i kocke za zamrzavanje kuhinjskom hvataljkom u manje zdjelice. Pobjednik je, naravno, bio onaj koji je prvi izvršio zadatak. Rashlađenih pića također nije nedostajalo, a paketići čipsa, štapića i drugih grickalica neprestano su se dodavali na police i u košarice na štandu.
Dvorana Petog kupea ispunila se u kratko vrijeme do posljednjeg mjesta. Sve je bilo spremno za izlazak Dex Rocka pred publiku.
U kratkim crnim hlačama i majici, ozarena lica, izašao je na pozornicu i pozdravio dvoranu. Djeca su mu spremno uglas uzvratila pozdrav.
"Tko ti je na kraju uništio rođendan?" povikao je jedan dječak u dvorani. Referirao se na posljednji video na njegovom kanalu.
"Nikad neću saznati, morat ćemo zajedno probati otkriti", uzvratio mu je Dex Rock.
"Koji ti je novi video?" zapitao je drugi.
"Večeras izlazi video reakcije u kojem sam gledao najčudnije momente koji se događaju prvog dana škole", odgovorio je Dex Rock.
Kad je Dex Rock predložio da prijeđu na fotografiranje, odjeknuli su dvoranom povici i pljesak.
Djeca su oduševljeno izlazila iz dvorane sa svojim autogramom i fotografijama, a Franko Vondra i njegov otac Miroslav potvrdili su da bi sigurno došli opet da dobiju priliku.
Atmosfera izlaska iz dvorane više je podsjećala na koncert nego na nagradnu igru, a za dobitnike ovo je bio susret koji će dugo pamtiti.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Kaufland Hrvatska u skladu s najvišim profesionalnim standardima.