Gustavo Stitch umjetnički je alter ego Gabriela Jankovića, koji kroz glazbu simbolički "šiva rane". Nadahnut iglama, koncem i prišivcima, balansira na granici satire i introspektivne teatralnosti. Njegov sako, prekriven simboličnim zakrpama, nije samo kostim, tvrdi, "to je vizualni manifest stvaralačke filozofije: svaka pjesma predstavlja šav na kolektivnim i osobnim ranama".
Prvi singl, Cybertron, uvod je u novo poglavlje stvaralaštva. Njegova je glazba prožeta društvenom kritikom, temama mentalnog zdravlja i emocionalne iskrenosti, a Cybertron je satirična kritika digitalnog doba i govori o utjecaju društvenih mreža na mentalno zdravlje.
“Cybertron je nastao kao jednostavan, ironičan tekst koji ogleda našu svakodnevicu. To je moj osobni osvrt na društvo kojem i sam pripadam. Kroz pjesmu kritički promišljam o vrijednostima koje dominiraju, osobito među mladima – od opsesije materijalnim stvarima i savršenim izgledom, do težnje za idealnim provodom i slijepim praćenjem trendova. Vrijeme je da preispitamo te navike jer kao društvo – patimo'', izjavio je Gustavo Stitch.
Glazbu i tekst Cybertrona potpisuje sam Gabriel Janković, dok su na aranžmanima uz Gabriela surađivali Igor Drvenkar (Parni valjak), Dario Mihić i Nino Krznar. Produkciju i miks potpisuju Mihić i Krznar, dok mastering potpisuje renomirani producent Ivan Pešut. Produkcijski i estetski, pjesma otvara vrata u osebujni svijet Gustava Stitcha – čudan, pomalo "lud", ali uvijek iskren.
U vremenu kada se stvarnost često skriva iza digitalnih filtera i društvenih maski, Stitch naglašava važnost otvorenog dijaloga – kako kroz umjetnost, tako i u komunikaciji s publikom i stručnjacima. Iako se bavi ozbiljnim temama, njegove pjesme ne bježe od humora i lakoće - dotiče se i svakodnevnih situacija, kroz prizmu tehnologije i suvremenih trendova s kojima se mnogi danas poistovjećuju.
Vizualna priča Cybertrona nastala je u suradnji s produkcijom Izvan fokusa, pod autorskim vodstvom Gabriela Jankovića, koji potpisuje scenarij, režiju i produkciju. Direktor fotografije i kolorist je Marko Kekić, dok je montažu radio Emanuel Ćosić. Spot vizualno spaja realnost i grotesku, uz nastup glumice Klaudije Ivačić, koja je ujedno sudjelovala i u izradi šminke, zajedno s Lucijom Savčić.
Lokacije su koordinirale Margita i Narda Miše, dok su iza kamere zabilježeni i trenuci iz procesa snimanja – za BTS materijale zaslužni su fotografkinja Patricija Prlog i snimatelj Filip Bojić. Gabriel je prethodno surađivao s glazbenicima poput Marija Rašića (Majke) i Berislava Blaževića (Parni Valjak).