Udruga Vigilare ponovno uvrijeđena: Pozivaju na bojkot Shoostera zbog "degutantne reklame"

Foto: Press

NAKON još jednog poziva na bojkot isplati se zapitati bavi li se udruga Vigilare ikad ičim iole korisnim i postoji li na njihovom dnevnom redu neki cilj koji ne spada u kategoriju spamanja nečijeg inboxa čim ih nešto uvrijedi?

Naime, nakon velike i razvikane borbe protiv ovna Gregora koji je povrijedio njihove vjerske osjećaje, članovi udruge Vigilare ponovno su uznemireni, a ovog ih je puta zasmetala Shoosterova "degutantna reklama" zbog koje pozivaju na prosvjed i bojkot ovog trgovačkog lanca obućom.

U njihovom pozivu stoji: "Uvredljivim sadržajem ovog besramnog šok-marketinga, najviše su ugrožena djeca! Zaštitimo ih od hiperseksualizacije i obranimo žene i muškarce od degradacije njihova dostojanstva. Granice moraju postojati. Budimo aktivni građani".

Naravno, objavili su i svoj klasični obrazac za spamanje za sve uvrijeđene koji nisu dovoljno uvrijeđeni da bi se sami angažirali i napisali prosvjedni e-mail u kojem stoji: "Ovom odvratnom reklamom 'ne postavljate urbane trendove', već ponižavate dostojanstvo žene i muškarca, a našu djecu izlažete hiperseksualizaciji. Biste li im Vi objasnili značenje te sramotne reklame kada je vide? Prekinite s degutantnim marketingom, koji prelazi sve moralne i etičke granice, bombardirati nas i našu djecu s plakata (sve to radi uspješnije prodaje obuće?!)! Tražim od Vas da smjesta povučete spornu reklamu i plakate! Vaše proizvode više ne ću kupovati, a na bojkot ću pozvati i druge!

Ukratko, ako nemate vremena popričati s vlastitom djecom o seksu, a seksualni odgoj u školama smatrate nedopustivim - spamajte.

U svakom slučaju, animiranog su ovna uspjeli pobijedili, a hoće li im isto poći za rukom u slučaju lutke za seks - pokazat će vrijeme.

Odgovor iz Shoostera

Iako je u ovoj fazi svaka riječ suvišna (budući da su s dopisom izašli u javnost), iz Shoostera su reagirali ne samo na dopis udruge već i na napise nekih medija da su ignorirali poziv udruge na razgovor.

Reakciju Marka Domića iz Shoostera prenosimo u cijelosti.

"Naša kampanja konceptualno funkcionira kao komparacija lijevog i desnog vizuala na reklami. Desna strana je 'cool' strana, strana koju podržavamo, pozivamo ljude da 'prijeđu na sneekermeister stranu', zabavnu stranu, dođu u Shooster i naslov kampanje to komunicira. Lijeva strana je ono što nije 'cool', zato i pozivamo ljude na cool, desnu stranu.

Ovaj vizual je dio kampanje koja provodimo kroz cijelu 2014. godinu i ima cilj pokazati ljudima da je život u tenisicama zabavniji, dok je Shooster pravo mjesto za kupnju istih.

Po našem viđenju, ovom reklamom mi podržavamo, dapače potičemo zajednicu muškarca i žene, za što se na kraju udruga Vigilare i zalaže, pozivamo na druženje, pozivamo današnju mladež da izađu iz kuće da se druže s pravim prijateljima, da imaju sretne veze, da imaju zabavne i ispunjene živote, a ne da sjede u kući i propuštaju zabavnu stranu života.

Ne vidimo ništa nemoralno, besramno, niti šokantno u toj našoj poruci. Lutka u cijelom layoutu je tu da unese malo komičnog u cijeli vizual i da još više potakne atmosferu neželjenog stanja, dosade i nezabave na lijevoj strani vizuala, vjerujem da je naša ciljana skupina to tako i shvatila.

U vezi navoda, koji su prenijeli neki mediji, da smo ignorirali udrugu Vigilare oko njihovog poziva na razgovor, želio bi vam dati uvid u slijed događaja. Jučer, 8. rujna u 10 sati i 11 minuta stiže mail s prigovorom, poslan od strane g. Ivana Mihanovića, voditelja ureda Vigilare.

Kako sam ja bi poslovno odsutan iz ureda, a uprava na putu, g. Mihanović je dobio odgovor o našoj odsutnosti mailom u 13.45h istog dana i informaciju da ćemo ga kontaktirati sutra (9.rujna).

No, oni su i dalje inzistirali na odgovoru 'unutar nekoliko sati' iako su bili informirani da u firmi nema odgovorne osobe koja bi im mogla odgovoriti.

Nisu sačekali naš odgovor nego su sve još jučer, 8. rujna poslali medijima i objavili na svojoj web stranici, bez da su se čuli s nama, tako da ne vidimo njihovu istinsku želju za razgovorom.

Kao što smo i obećali, ja sam jutros u 9.48h nazvao g. Mihanovića i iznio mu naš stav oko ovog slučaja. Znači za manje od 24 sata od njihovog upita mi smo se javili."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.