Foto: Twitter, Instagram
INFORMACIJA za sve trendsetere i one koji se tako osjećaju: metroseksualci više nisu u modi, odnedavno su ih potisnuli lumberseksualci ili "urbani drvosječe" čiji su zaštitni znak brada od nekoliko dana, zalizana kosa, čizme ili cipele marke Timberland, kanadska parka, ruksak i obvezna kockasta košulja, po mogućnosti od nešto grubljeg materijala poput flanela.
Čini se, doduše, kao da je prije nekoliko trenutaka došao iz šume i kao da bi iz ruksaka, u kojemu je barem MacBookAir, u svakome trenutku mogao izvući sjekiru, a uske dizajnerske traperice zamijenile su one isprane i široke.
No varate se, on itekako brine o svom izgledu, njegujući bradu od nekoliko dana uz koju kombinira karirane košulje. Iako se na prvi pogled ne čini, tip muškarca "urbanog drvosječe" troši puno vremena i novaca na garderobu i na kozmetiku, iako svi vjeruju da je netom stigao iz šetnje po svježem zraku i da ne mari za svoj izgled.
Ima istančan ukus za kulturne događaje, a u potrazi za prirodnim i organskim iznimno cijeni domaću kuhinju.
Radije ide na kampiranje nego u obilazak skupih trgovina s odjećom.
Lumberseksualci su pokupili najbolje od macho muškaraca i metroseksualaca. Znalci tvrde da su već preplavili ulice svjetskih gradova, od New Yorka, preko Londona do Pariza.
Slavni primjerci lumberseksualca poput Ryana Gosslinga, Erica Cantone i Gerarda Butlera istisnuli su metroseksualce poput Davida Beckhama.
A što o novome trendu misle žene? Možda im je nakon razdoblja metroseksualaca bilo potrebno upravo to, jer su lumberseksualci, ako je vjerovati ženskim časopisima, među njima sve popularniji.
Ipak, trebaju imati na umu da će pomalo zapuštenim bradama, kariranim košuljama, perjanim jaknama tzv. "pernaticama" i divljim izgledom zasigurno imati uspjeha kod suprotnog spola sve dok ne počnu mirisati poput pravih drvosječa nakon naporna rada.
Ako vas zanima više, posjetite prigodni profil na Instagramu i sve će vam odmah biti puno jasnije.