Foto: Press
Što je uopće razljutilo igrače?
Za početak, "SimCity" nemoguće je igrati offline. Preciznije, naslov koji ste platili tristotinjak kuna ne možete igrati kad god poželite već samo onda kada imate pristup internetu. No, to je slučaj i s ostalim igrama koje su zamišljene kao MMO (Massively multiplayer online) i to u načelu ne bi trebalo ljutiti igrače, ali problem je u tome da serveri Electronic Artsa ne rade onako kako bi trebali.
EA kupce tretira kao lopove
Ipak, najveći problem javio se u trenutku kada su neki programeri otkrili da igru možete igrati u offline modu. Iako je EA tvrdio da je to nemoguće te da naša računala to "ne bi mogla podnijeti", urednik portala Kotaku, Stephen Totilo, otkrio je da igra sadrži kod koji onemogućuje offline igru dulju od 20 minuta te da su priče o navodno visokim zahtjevima, najobičnije "prodavanje magle". Postavlja se pitanje zašto proizvođač u ovakvoj situaciji kupcima barem ne ponudi offline opciju.
Online mod ostaje, pomirite se s tim!
Međutim, to nije sve. Oni koji su igru uspjeli zaigrati, otkrili su da problemi sa serverom nisu usamljeni. Iako je njihov razvikani GlassBox engine trebao biti prava mala revolucija, igrači su otkrili niz problema s umjetnom inteligencijom, a iz EA su poručili da "rade na tom problemu".
No, ono što kupce najviše smeta jest ustrajnost na tome da online mod ostane jedini način igre iako je jasno da je igru moguće zaigrati i bez pristupa internetu. Portal Kotaku zaključuje da njihov stav možemo svesti na: "Online mod ostaje. Prodali smo milijune primjeraka, pomirite se s tim".
Primjer "SimCityja" nije jedini i za kraj se postavlja pitanje hoće li kupci u budućnosti biti skeptični prema kupnji ovakvih naslova i nije li jedini rezultat nevješte borbe protiv piratstva i muljanja velikih izdavača, u stvarnosti samo dodatni poticaj da gameri igru ne kupe ili da do nje dođu ilegalnim putem.