Vlasnik zagrebačkog restorana napao Kult plave kamenice. Butković: Tužit ću ga

Foto: Facebook

VLASNIK zagrebačkog restorana EverGreen Mateo Kokot poslao je javnu poruku poznatom gastro portalu Kult plave kamenice, na kojem su objavljene kritike o ponudi restorana.

"Evergreen u Ilici uvrstio se u sve brojnije zagrebačke restorane koji zapravo ne drže najatraktivnija jela sa svojih menija", objavljeno je u naslovu članka na spomenutom portalu. U tekstu autor kritizira to što u restoranu u trenutku njegovog posjeta nije bilo tune ni japanskog gofa.

"E sada, ni tuna ni japanski gof ne zavise o dnevnom ulovu, o jugu ni o buri. Riječ je o zamrznutim ribama koje se mogu naručiti ako redovito plaćate, mjesecima unaprijed. Ako, dakle, restoran ostane bez vrhunske tune i japanskog gofa, nestašica riba koje nisu ovisne o dnevnom ulovu posljedica je čistog nemara. Što je šteta. U Evergreenu jedemo dugo godina, i zaista bismo željeli da je u boljem stanju nego što je bio večeras. Vlasnici Evergreena trebali bi se bar malo ozbiljnije početi baviti ugostiteljstvom", stoji u tekstu.

Vlasnik: Dođite po kuverticu ili dajte podatke od Revoluta

Vlasnik Mateo Kokot nakon toga obratio se javnosti na službenim profilima restorana te ponudio 10 posto popusta u restoranu svima koji zalijepe odgovor na profil Kulta plave kamenice, na kojem je, kako tvrdi, on blokiran.

"Čemu dolazak u naš restoran po 10-ti put kad Vam nikad niš ne valja? Zakaj ne sjednemo Vi i ja, dogovorite se sa mnom kao s ostalim vlasnicima restorana te se dogovorimo za kvalitetan marketing. Znam da nikad nećemo doći na poziciju broj 1 u vašim besmislenim ocjenjivanjima jer ipak godinama dugujete novac vlasniku jednog japanskog restorana, pobjedniku svih testiranja sushija od kad postoji riža", napisao je, između ostalog, vlasnik.

Objavio je i "kratki osvrt na tekst".

"Nema tora - koristimo divlju jadransku tunu, danas je ponedjeljak, a nedjeljom ne radimo. Možemo Vam servirati smrznuti toro od petka na koji ste navikli i koji hvalite u drugim restoranima, no to NIJE politika našeg restorana. Ukoliko nemamo kvalitetnu robu, taj dan ni ne prodajemo taj artikl. To je nešto što garantira da će gost bit zadovoljan, mislim pravi gost, nepristran, ne Vi. Temelj kvalitetnog japanskog restorana je SVJEŽA NAMIRNICA, to ste valjda mogli već naučiti", poručio je

[ MOLIM PROCITATI ] - 10% popusta u evergreen sushi slijedeci put kad dodjete na tokyo menu ( uz screenshot ) Mozete i...

Objavljuje EverGreen SushiPonedjeljak, 6. studenoga 2023.

"Nemamo niti wokova u ovom trenutku, iako to niste niti primjetili, no razlog je jednak ovome gore. Nisam zadovoljan razinom koja je potrebna da bi to jelo bilo prezentirano gostu te sam ih privremeno ukinuo. Naime, jedna smjena ih radi odlično, a druga ne na toj razini. Restoran bi trebao imati jednaku razinu kvalitete u obje smjene, te je to isto nešto od čega nećemo odustati. Albarino nemamo, naša greška (reći ću naša jer sam ja kapetan tog broda pa sam po zapovjednoj odgovornosti kriv) ili od dobavljača, s tim bih se čak i složio", dodao je.

"Istaknuti da se ne bavimo ozbiljno ugostiteljstvom može reći samo… A kak da Vas ja nazovem, a da Vas ne uvrijedim ne znam pa ću to preskočiti. U ovom lokalu godinama radi 20-ak kvalitetnih ljudi, uglavnom istih, s čim se može pohvaliti rijetko koji restoran te ne dozvoljavam da vi svojom tipkovnicom i nabreklim prstekima od alkohola ponižavate rad tih ljudi", poručio je još vlasnik.

MOLIMO SHARE! Dosta je maltretiranja od strane @kultplavekamenice.

Objavljuje EverGreen SushiPonedjeljak, 6. studenoga 2023.

"No, ja nisam zlopamtilo, dođite po kuverticu ili dajte podatke od Revoluta (kak i inače skrivate trag) pa da naš odnos krene pravim putem. Eto, popustili smo, 8 godina vašeg pritiska je previše", zaključio je objavu pa pozvao pratitelje stranice restorana da je podijele dalje.

Davor Butković: Planiram ga tužiti za klevetu

Za komentar smo se obratili i osnivaču portala Kulta plave kamenice Davoru Butkoviću.

"Ja tog čovjeka osobno ne poznajem, dakle prema tome nemamo ni zajedničke prijatelje. Drugo, nije točno da smo pisali samo negativne recenzije o njima, u povijesti objava se može vidjeti i da sam napisao nekoliko pozitivnih. Ovaj tekst sam napisao jer su preuredili prostor, nova su pojava na sceni, a osim toga nismo ništa o njemu pisali u proteklih godinu dana. Planiram ga tužiti za klevetu", rekao je kratko za Index Butković.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.