U petak je na Dolcu bila neviđena gužva - stotine metara dug red zbog ovih krumpira

Foto: Privatna arhiva

U PETAK smo objavili intervju s Hrvojem Drahotuskym, vlasnikom zagrebačkog brenda Spud Bud, mnogima već poznatog street-food specijaliteta. Radi se o punjenom krumpiru inspiriranom engleskim specijalitetom originalnog naziva "jacket potato", koji je Hrvoje, kako je i sam rekao - donio u Hrvatsku.

>> Razgovarali smo s tvorcem hit krumpira zbog kojih se u Zagrebu stvaraju redovi

On je već neko vrijeme, svaki petak dio stalne postave PLACe Marketa na zagrebačkom Dolcu, gdje se ispred njegovog štanda svaki put stvaraju redovi. No, prošli je petak bilo i zatvaranje ljetnog izdanja festivala, kada se dogodila neviđena gužva i prava senzacija - stotine metara dug red do Spud Bud štanda.

Redovi ljudi čekali su na svoju porciju ovih inovativnih krumpira, što je na vlasnika Hrvoja djelovalo tako da nam se oduševljeno javio porukom u 01:45 nakon ponoći. "Znači, red do stepenicaaaa, shooow!", napisao nam je.

Što je Spud Bud - i zašto je toliki hit?

Da podsjetimo, Spud Bud je specijalni koncept ulične hrane koji je Hrvoje "doveo" u Zagreb, a priča je zapravo prilično jednostavna - on od jednog velikog, pečenog krumpira radi obilno glavno jelo. A to glavno jelo teži gotovo pola kilograma. Nakon pečenja, krumpir se gnječi i puni obilatim kombinacijama.

>> Ispred štanda s ovim jelom jučer se na Dolcu stvarao najveći red, probali smo ga

Glavni hit su porcije s nadjevima poput pulled porka, pulled chickena, chilli con carnea ili čak slatkog Heinz graha, sve posluženo u porciji od gotovo pola kilograma.

Hrvoje naglašava kako je bit cijele ove priče - jednostavnost. Spud Bud se prvi put pojavio na PLACe Marketu, potom je gostovao na splitskom Pazaru, a za ljeto je najavio kako dolazi u Novi Vinodolski, i to 18. i 19. srpnja.

Kako je u petak izgledao Dolac

Danas smo razgovarali s Hrvojem kojemu se još sliježu dojmovi od vikenda, a evo što nam je ispričao. Na naše pitanje kako je bilo, odmah je kroz smijeh odgovorio "Nahranili smo cijeli Dolac!", pa je dodao: "Šesto i nešto ljudi je došlo samo zbog nas. Mi fizički jednostavno nismo mogli izbaciti više, jer ne možeš tako brzo peći krumpire niti možeš obujmiti sve to u tako kratkom vremenu. Srce mi je veliko k'o kuća".

 

Red za Spud Bud krumpire u petak se protezao niz stepenice tržnice i dalje - nekoliko stotina metara dugačak, toliko da su posjetitelji strpljivo čekali i po sat i petnaest minuta na svoju porciju. Prema procjeni RTL-ovog reportera Borisa Miševića, te je večeri više od 600 ljudi stajalo u redu za Hrvojevo hit jelo.

 

Lokal otvara u rujnu, dolazi i popularni Britanac Spudman

Otvorenje Spud Bud lokala najavio je za 8. rujna, gdje će doći i njegov prijatelj, ali i velika inspiracija za posao, Britanac Ben Newman. Ben je na društvenim mrežama poznatiji kao Spudman.

Spudman je vlasnik legendarnog "jacket potato" street food štanda u Tamworthu u Velikoj Britaniji, koji je od skromnog lokalnog biznisa prerastao u globalni fenomen zahvaljujući njegovim viralnim TikTok videozapisima i čak više od 4 milijuna pratitelja.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.