Studija: Korištenje emotikona u poslovnoj komunikaciji odaje slabost i nepouzdanost

Foto: Shutterstock

BILO da se radi o prijateljskom smiješku, srcu, poljupcu ili miganju, mnogi od nas redovito uključuju emotikone u svoje poruke. Međutim, novo istraživanje tvrdi da za emotikone i slike ne bi trebalo biti mjesta u poslovnoj komunikaciji ako želimo da nas se shvaća ozbiljno, piše The Daily Mail.

Ljudi koji koriste emotikone ili slike u poslovnoj komunikaciji djeluju manje pouzdano i moćno

Istraživači sa Sveučilišta u Tel Avivu otkrili su da se ljude koji su koristili slike i emotikone u svojim e-mailovima smatralo manje moćnima i sposobnima od onih koji su koristili samo riječi. "Danas smo svi navikli komunicirati slikama, a društvene mreže to čine i jednostavnim i zabavnim", rekli su istraživači.

"Naša otkrića, međutim, pokazuju zašto to nije dobro u nekim situacijama, osobito u radnom ili poslovnom okruženju. Ova praksa nas može skupo koštati jer odaje dojam da nismo pouzdani. Naš savjet: dobro razmislite prije nego što pošaljete sliku ili emotikon ljudima u svojoj tvrtki ili u bilo kojem drugom kontekstu u kojem želite da vas doživljavaju kao moćne."

Istraživanja pokazuju da se vizualne poruke često tumače kao signal za želju za društvenom blizinom

Dr. Elinor Amit, koautorica studije, rekla je: "Zašto slike signaliziraju da je osoba nepouzdana i manje moćna? Zasebno istraživanje pokazuje da manje moćni ljudi više žele društvenu blizinu nego moćni ljudi. Slijedom toga, signaliziranje da želite društvenu blizinu korištenjem slika znači da ste manje moćni", objasnila je.

"Mora se napomenuti da je takva signalizacija obično irelevantna u bliskim odnosima, kao u komunikaciji između članova obitelji. Međutim, u mnogim područjima našeg života, osobito na poslu, prevladavaju odnosi moći i trebali bismo biti svjesni kakav dojam naše poruke ostavljaju na primatelje. Naša otkrića podižu crvenu zastavicu: kada želite signalizirati moć, razmislite dvaput prije nego što pošaljete emotikon ili sliku."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.