Seat je živ. Španjolci predstavili osvježenu Ibizu i Aronu

Foto: Seat

ŠPANJOLCI najvaljuju drugo osvježenje svojih popularnih modela Arona i Ibiza, koji će na tržište stići u siječnju 2026. godine. Ovaj potez dolazi nakon osam godina proizvodnje i u trenutku kada su se pojavile glasine o neizvjesnoj budućnosti marke unutar Volkswagen koncerna.

Šef Seata Markus Haupt jasno poručuje: "Još postojimo - i tako će i ostati." Umjesto potpuno novih modela, strategija se okreće temeljitom unaprjeđenju postojećih vozila i produljenju njihovog životnog ciklusa.

Novi detalji

Redizajnirani modeli donose nove boje, naplatke i značajno poboljšanu unutrašnjost. Novi upravljač i bogatije obloge vrata podižu dojam kvalitete, dok su nova sjedala dizajnirana za veću udobnost. Sportska oprema FR sada serijski dolazi s prednjim sjedalima s integriranim naslonima za glavu.

Seat je pojednostavio ponudu prednjih svjetala - nova Full LED tehnologija postaje standard na svim modelima i nudi bolju osvijetljenost, dok se ukida skuplja opcija s vidljivim pojedinačnim LED elementima.

Vozne karakteristike ostaju glavni adut

Na cesti, oba modela i dalje pripadaju samom vrhu klase po agilnosti. Hvale se živahnim i direktnim karakterom, uz prilično tvrdo podešen ovjes. FR izvedbe dolaze s još tvrđim sportskim ovjesom koji odlučno prenosi neravnine s ceste.

Ponuda motora zasad ostaje nepromijenjena. Za Aronu, ulazni model je 1.0 TSI s 95 KS, dok Ibiza počinje s atmosferskim jednolitrenim motorom od 80 KS. Oba modela nude i snažnije opcije, uključujući 1.5 TSI sa 150 KS koji malene Španjolce pretvara u prave jurilice s gotovo GTI ugođajem. Ljubitelji klasičnih rješenja bit će zadovoljni što oba modela zadržavaju klasičnu ručnu kočnicu.

Cijene u Španjolskoj

Početne cijene iznose 20.890 eura za Ibizu i 25.400 eura za Aronu. Ukida se najniža razina opreme Reference, a nova osnovna verzija sada se jednostavno zove Ibiza odnosno Arona, iznad koje su Style i FR.

Za 2027. godinu najavljen je dolazak blagih hibrida, što potvrđuje namjeru Seata da ostane prisutan na tržištu, iako ostaje otvoreno pitanje predstavlja li ovo osvježenje stvarno odustajanje od gašenja marke ili samo privremeno rješenje.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.