Porsche zakoračio u nautičku industriju. Predstavio sportski brod koji ruši rekorde

Foto: Porsche

PORSCHE je u suradnji s austrijskim proizvođačem brodova Frauscher razvio električni sportski brod koji je postavio novi rekord brzine na Monaco Energy Boat Challenge natjecanju.

Frauscher x Porsche 850 Fantom, 8,67 metara dugačak električni brod, dosegnuo je prosječnu brzinu od 49,84 čvorova (92,3 km/h) i osvojio prvo mjesto u Open Sea kategoriji. To je ujedno novi rekord u 12-godišnjoj povijesti ovog prestižnog natjecanja.

Porsche tehnologija na vodi

Inače, sam događaj Monaco Energy Boat Challenge smatra se vodećom platformom za inovacije u održivoj pomorskoj mobilnosti, a cilj mu je promoviranje pogonskih tehnologija bez emisija.

Brod koristi pogonski sustav iz potpuno električnog Porsche Macan Turbo koji je prilagođen za pomorsku upotrebu. Sportski cruiser opremljen je 800-voltnom tehnologijom s maksimalnom snagom do 400 kW.

Porsche nudi četiri načina vožnje: Docking, Range, Sport i Sport Plus. U Sport Plus modu brod doseže maksimalnu brzinu od približno 90 km/h (49 čvorova). Domet na sporoj brzini iznosi oko 100 kilometara, dok je na krstarećoj brzini (41 km/h) oko 45 kilometara.

Serijska proizvodnja u Austriji

Frauscher x Porsche 850 Fantom proizvodi se u brodogradilištu Frauscher smještenom u Gornjoj Austriji. Porsche isporučuje visokonaponsku bateriju i pogonski sustav kao gotove module, dok Frauscher odgovara za završnu montažu, prodaju i postprodajnu podršku.

Brod je dostupan u dvije varijante: Runabout s zatvorenom prednjom palubom i Air s centralnim kormilom i prostorom za sjedenje na pramcu.

Priznanje kneza Alberta

Uspjeh broda privukao je pozornost kneza Alberta II od Monaka koji se detaljno raspitao o tehničkim karakteristikama ovog novog sportskog broda.

"Ovaj uspjeh dokazuje da Porsche E-Performance pogonski sustav omogućuje vrhunske performanse ne samo na cesti već i na vodi", zaključio je Jörg Kerner, potpredsjednik za Macan liniju proizvoda.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.