Pad potražnje: Ford u njemačkim pogonima gasi jednu smjenu, slijede otkazi?

FORD će ugasiti proizvodnju nekad popularnog modela, a smanjenje proizvodnih kapaciteta znači i nove otkaze.

Aktualni trendovi na autotržištu su napravili pravu čistku u pojedinim redovima, posebno u konkurenciji obiteljskih automobila. Stradali su donekle karavani, a najveći pad pogodio je monovolumene, nekad izuzetno tražene modele. To posebno vrijedi za kompaktne monovolumene koji su svojedobno bili tzv. mainstream i najpoželjniji obiteljski koncept. No kupci su se posljednjih godina okrenuli crossoverima i SUV-ovima pa su i proizvođači odlučili reagirati. Najradikalniji potez je povukao Ford koji je najavio potpuno ukidanje asortimana ''običnih'' automobila.

A sada je to obećanje počeo provoditi u djelo. Prvi će glavom platiti modeli C-Max i Grand C-Max, a koji se zajedno s Focusom proizvode u tvornici u Saarlouisu, javlja AutoNews. U Fordu kažu kako bi financijski bilo neisplativo prilagođavati te modele novim standardima, ali i kako će ukidanje proizvodnje rezultirati prilagodbama radne snage. Prevedeno, od 6190 radnika zaposlenih u tvornici njih 1600 je, prema pisanjima njemačkih medija, suvišno. Pretpostavlja se kako će tvornica ukinuti jednu smjenu i taj ritam zadržati sve dok se ne ukaže potreba za novim proizvodnim kapacitetima.

Sljedeći na redu su vjerojatno S-Max i Galaxy, dok se mali B-Max već prestao proizvoditi, a zamijenio ga je EcoSport. Ford je u trećem kvartalu ove godine u Europi ostvario minus od gotovo četvrt milijarde dolara, što je pet puta više u odnosu na isto razdoblje lani.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.