Ovaj Renault ima 7 sjedala i cijenu od 6200 eura

Foto: Renault

Ne sumnjamo da bi ovakav model odlično prošao i na našem tržištu.

Nažalost, o ovakvom modelu možemo samo sanjati. Hrvatska cijenama i ponudom sada već spada u razvijeno europsko tržište, a to znači da su u fokusu ekološki prihvatljiva i nadasve sigurna vozila.

S druge strane svijeta, gdje se još uvijek nastoji motorizirati pojedine regije i gdje je standard daleko niži, čak i renomirani proizvođači spremno snižavaju kriterije, a s njima i cijenu. Tako Renault u Indiji nudi zanimljiv model Triber, koji je upravo obnovljen.

Movolumen sa sedam sjedala

Triber je mali monovolumen koji uz dizajnerske elemente crossovera sada nudi nešto moderniji i dinamičniji izgled. Osvježenje dolazi šest godina nakon lansiranja originalnog modela. Redizajn donosi nova svjetla, redizajn odbojnika te implementaciju novog logotipa marke.

Indijci će voziti i na novim 15-inčnim kotačima, a na popisu opcija bit će kontrastni crni krov i naljepnice za personalizaciju s ulogom svojevrsnih zaštitnih obloga. Stražnji kraj također je suptilno osvježen – stražnja svjetla sada imaju zatamnjenu završnu obradu i LED grafiku, a spojena su crnom ukrasnom letvicom na vratima prtljažnika.

Unutrašnjost novog Tribera preuzima instrumentnu ploču sa srodnog mu SUV modela Kiger. To uključuje 8-inčni infotainment zaslon postavljen više na konzoli i 7-inčni digitalni zaslon s instrumentima, ali uz bogatije razine opreme. U ponudi su sada bežično punjenje mobitela i nova kontrolna ploča klimatizacije.

Najveće iznenađenje je da su sjedala u ovom automobilu, kraćem od četiri metra, raspoređena u tri reda. Prisjetite li se Renaultovog Modusa, znat ćete o kakvom automobilu govorimo. Ne treba napominjati kako treći red najbolje odgovara djeci ili kraćim putovanjima. Njihovim sklapanjem tovarni prostor raste na 625 litara zapremnine.

Samo benzin bez struje

Model je postavljen na CMF-A+ platformu, a pod poklopcem motora i dalje se nalazi 1,0-litreni trocilindrični atmosferski benzinski motor. Razvija 72 KS i 96 Nm okretnog momenta, a može se birati između 5-stupanjskog ručnog i automatskog mjenjača.

Iako je jasno kako performanse nisu za pamćenje, stvari sjedaju na svoje mjesto kad spomenemo cijenu ovog modela. Obnovljeni Tiber na indijskom tržištu starta s cijenom od oko 6200 eura.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.