DeLorean je oduvijek imao posebnu auru. Možda zbog filmova, možda zbog neobičnog dizajna, ali jedno je sigurno - to je poseban automobil. No ono što ga je kočilo bio je slabašan originalni motor. Renaultov V6 nije mogao isporučiti performanse koje bi se očekivale od tako upečatljivog automobila.
Tu je uskočila kreativnost tuning scene. Jedan tim odlučio je riješiti problem i ugradio snažni Ferrari V8 motor. Nakon mjeseci dorada i tehničkih prilagodbi, automobil je napokon bio spreman krenuti na prvu vožnju, piše Carscoops.
Projekt je sponzorirao FuelTech, a zahvaljujući njemu sačuvana su dva vrijedna stroja: DeLorean bez motora i Ferrari V8 iz uništene Ferrari Californije iz 2012. Motor ima 4,3 litre zapremine i 453 KS (337 kW). Kako bi podnio toliku snagu, ugrađen je i ručni mjenjač sa šest brzina iz Porschea 911.
Ovjes je dodatno ojačan - korišteni su KW coilover amortizeri, poboljšani gumeni ležajevi i aluminijska ramena. Kotači su nešto veći, ali zadržavaju originalni izgled. Dodane su snažnije kočnice, a Toyo R888 gume osiguravaju odlično prianjanje. Sve to bilo je potrebno zbog jedne ključne slabosti DeLoreana - njegove šasije.
Za razliku od modernih vozila s čvrstom kutijastom šasijom, DeLorean koristi takozvanu "kralježničku šasiju", koja je sklonija savijanju. I s originalnim V6 motorom to je bio izazov, a sada, s puno snažnijim V8 motorom straga, taj izazov je još veći.
Zato su sve ove modifikacije bile nužne kako bi automobil mogao podnijeti nove sile koje na njega djeluju. I omogućile su mu da napokon krene na cestu.
Prvo putovanje bilo je do poznatog okupljanja Caffeine and Octane u Atlanti, u američkoj saveznoj državi Georgiji. Riječ je o okupljanju poznatom po zanimljivim automobilima i ponekad ludim prizorima. Ovaj put su svi htjeli izbliza vidjeti preradu koja je spojila DeLorean s Ferrarijevim motorom.
Kada je prvi put prikazan na SEMA sajmu, još nije bio spreman za vožnju. Danas je, međutim, potpuno funkcionalan i ponosno pokazuje što sve može.