SAMO prošle godine su u svijetu isporučili preko 2.6 milijuna vozila.
Kineski proizvođač automobila Chery, četvrti po veličini u Kini, mogao bi uskoro dobiti čvrsto uporište u srcu njemačke autoindustrije. U tijeku su pregovori o mogućem preuzimanju dviju Volkswagenovih tvornica u Dresdenu i Osnabrücku, koje bi se trebale zatvoriti u sklopu VW-ove strategije smanjenja troškova. Prve informacije o ovakvom scenariju pojavile su s epočetkom godine, a sada se pokazuju vjerodostojnima.
LEPAS Brand Global Debut: Chery Redefines Future Mobility with Elegant Technology On April 24, Chery's new LEPAS brand made its global debut during the 2025 CHERY Business Conference. Centered around the theme of "COLORFUL LIFE, MASTERFUL DRIVE," the launch event unveiled the brand's strategy and showcased its first model, LEPAS L8. #LEPAS #LEPASL8 #COLORFULLIFEMASTERFULDRIVE #LEPASBrandGlobalDebut
Objavljuje Chery International u Ponedjeljak, 28. travnja 2025.
Tvrtka je već potvrdila da razmatra pokretanje lokalne proizvodnje u Njemačkoj, no nije otkrila s kim konkretno pregovara. Prema riječima Charlieja Zhanga, potpredsjednika Chery Internationala, odluka još nije donesena jer kompanija mora detaljno proučiti sve aspekte – od regulatornih zahtjeva, sindikata i opskrbnih lanaca do troškova. "Situacija u Njemačkoj je vrlo, vrlo složena“, izjavio je za Automotive News Europe.
Ako dogovor bude postignut, Chery planira u tim tvornicama proizvoditi modele svoje nove marke Lepas, koja je lansirana početkom travnja. Radi se o preradama postojećih modela iz Tiggo serije, a koje će se nuditi s motorima s unutarnjim izgaranjem, plug-in hibridnim i potpuno električnim pogonima. U planu su dva kompaktna i jedan srednje veliki SUV.
Ovo nije prvi pokušaj Cheryja da proizvodi unutar Europske unije. Još od 2024. godine u suradnji sa lokalnom tvrtkom Ebro sklapa vozila u bivšoj Nissanovoj tvornici u Barceloni. Pritom je najavljeno i proširenje kapaciteta za proizvodnju modela Tiggo PHEV te uvođenje električnih verzija marki Omoda i Jaecoo.
Chery ovako pokušava zaobići visoke carine na kineska električna vozila koje je uvela Europska unija, ali i prilagoditi se specifičnim zahtjevima europskih potrošača. Strategija širenja proizvodnje po više europskih lokacija također pokazuje dugoročne ambicije tvrtke na Starom kontinentu.