Unatoč nedavnom redizajnu, potražnja za nekad dominantnim Teslinim Modelom Y je u padu. Ipak, američki proizvođač ima nekoliko aduta u rukavu kako bi ponovno privukao kupce. Uz povratak Performance varijante i novog osnovnog modela, sada je tu i Model Y L s produženim međuosovinskim razmakom, koji je već viđen na testiranjima u Europi, piše Carscoops.
Model L, koji se već prodaje u Kini, trebao bi debitirati u Europi kasnije ove godine. Njegov međuosovinski razmak produžen je za otprilike 150 mm u odnosu na standardnih 2890 mm, a dodatni prostor iskorišten je za ugradnju prostranijeg trećeg reda sjedala, najvjerojatnije u konfiguraciji 2+2+2.
Iako su i američki i europski Modeli Y ranije nudili opciju trećeg reda, bio je prilično skučen jer se međuosovinski razmak nije mijenjao. Povratak trećeg reda, ali ovaj put s osjetno više prostora za noge, ključan je za europsko tržište, pogotovo jer je veći Model X nedavno povučen iz prodaje u regiji.
Na prvi pogled, ukupni oblik Modela L vrlo je sličan standardnom Modelu Y, no produljenje je najočitije na stražnjim vratima. Dok na standardnoj verziji luk kotača "zahvaća" velik dio vrata, kod L modela linija vrata završava gotovo ispred samog kotača. Od B-stupa prema naprijed, međutim, oba će modela biti identična, dijeleći novu LED svjetlosnu traku i tanka prednja svjetla predstavljena s redizajnom u veljači.
Postoji još jedan detalj po kojem se L verzija ističe, a koji je na prvu neočekivan. Umjesto ravnog spojlera ispod stražnjeg stakla, produženi Model Y dobiva integrirani spojler u stilu "pačjeg repa" (ducktail), koji izgleda kao da pripada snažnijoj Performance izvedbi. Moguće je da suptilno drugačiji oblik karoserije zahtijeva veću stabilnost pri višim brzinama.
To, međutim, ne znači da je brži od standardnog Modela Y. Zbog blagog povećanja mase, u teoriji bi trebao biti neznatno sporiji od modela s dva motora i pogonom na sve kotače, kojem do 100 km/h treba 4,8 sekundi.