Ferrari je predstavio novu Amalfi, kupe model koji vozi uz sjajni V8 motor i u penziju šalje Romu. Amalfi redefinira pojam suvremenog sportskog karaktera kombiniranjem visokih performansi, svestranosti i profinjene estetike.
Srce novog modela čini evolucija twin-turbo 3,5-litrenog V8 motora iz nagrađivane F154 serije. Motor razvija 640 KS zahvaljujući novom turbo sklopu, a njime dirigira osmostupanjski dual-clutch mjenjač. Performanse su impresivne, pa tako Amalfi ubrzava od 0-100 km/h za 3,3 sekunde i 0-200 km/h za 9,0 sekundi.
Vanjski izgled krasi fluidni i minimalistički pristup. Prednjim dijelom dominira veliki usisnik zraka i dugačka hauba koja skriva V8 motor. Stražnji dio u fokus stavlja integrirani aktivni spojler.
Unutrašnjost koristi dual-cockpit raspored s novim volanom koji ima fizičke tipke i povratak kultne start tipke. Novi 10,25-inčni horizontalni centralni zaslon nudi napredno sučelje dizajnirano za vozača i suputnika. Gran turismo 2+ konfiguracija omogućava korištenje stražnjih sjedala za povećanu praktičnost.
Vozna dinamika unaprijeđena je uvođenjem brake-by-wire sustava, 'ABS Evo' kontrolera dizajniranog za sve cestovne izazove i uvjete te podešenog sustava upravljanja za još precizniji odziv. Aktivna aerodinamika s novim integriranim stražnjim krilom osigurava stabilnost u svim uvjetima vožnje.
Talijani Amalfi vide i opisuju kao model namijenjen onima koji traže automobil koji kombinira eleganciju i performanse, emocije i funkcionalnost u modernom pakiranju. Takvi kupci pričekat će na isporuke još neko vrijeme. U najboljem slučaju do kraja jeseni.